Foto's foto's foto's - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Kirsten en Nicole - WaarBenJij.nu Foto's foto's foto's - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Kirsten en Nicole - WaarBenJij.nu

Foto's foto's foto's

Door: Kirsten en Nicole

Blijf op de hoogte en volg Kirsten en Nicole

02 April 2010 | Australië, Brisbane

Ok na de tip van mijn zuster! Er staan nieuwe foto's op bij ons vorige bericht. Uitzichtfoto's etc komen nog duurde weer wat te lang deze keer :)

Volgende keer vertellen we hoe Fraser geweest is! Vanavond gaan we op motortocht dus ook daarover meer volgende keer...

xxxxx

  • 02 April 2010 - 06:33

    Inge:

    Heej KM en Nicole

    Het zijn leuke foto's :) can't wait for more...

    xxx inge

  • 02 April 2010 - 06:58

    Jan:

    het is duidelijk die fotos
    een groooooot feeeeeeest
    houwen zo
    kus
    jan

  • 02 April 2010 - 08:14

    Richard:

    oww, ik ben echt jaloers op jullie! hier regent het de hele dag en is het koud, en jullie liggen gewoon een beetje te chillen aan het strand en zo. Echt leuke foto's ook op de site. Heel veel plezier nog, en ik hou jullie wel in de gaten via de site.
    X

  • 02 April 2010 - 08:45

    Noor:

    Vette foto's! Die met die surfplank is echt coooool hahah!
    En wat een mansvolk allemaal zeg ;)
    Kijk alweer uit naar de volgende pica's!
    GENIET!
    X

  • 02 April 2010 - 13:34

    Lenneke:

    Nice nice nice :) Ben ook echt niet jaloers ofzo... Heb het veeeeeel leuker met afstuderen :P
    Dikke kus

  • 02 April 2010 - 14:19

    Koen:

    Mooie foto's hoor :D


  • 02 April 2010 - 18:04

    Stanley:

    Ja ja,

    Als ik tegen mijn collega´s zeg dat jij lekker `Down under` bent, zeggen ze gelijk, die zal wel een goeie baan hebben, als ik dan vertel hoe oud je bent, valt bij de meesten de mond toch wel op de borst en zeggen ze, zo die durft, en ik blijf erbij, dat vind ik ook.
    Ik heb net weer de foto´s zitten bekijken en zie toch wel dat jullie heel veel plezier hebben, toch vraag ik mezelf dan wel eens af, is het altijd "Lots of Fun" of lijkt dat maar zo.
    Wat me opviel aan die foto op het station of vliegveld, hebben jullie altijd zo weinig bagage bij ;-)?
    Die foto's aan de kust zijn trouwens ook erg mooi, is dat bij "Surfers Paradise"
    misschien een gekke vraag, maar ik ben daar nog nooit geweest.
    Heel veel plezier verder en tot het volgend verslag.
    Groetjes
    Roosendaal

  • 02 April 2010 - 18:29

    Suus:

    WAUW! Jullie zien er goed uit zeg!! Lekker kleurtje van de zon en stralend :-)!

  • 02 April 2010 - 19:49

    Jolien:

    Het ziet er geweldig uit!!!! Wat een enorm blauwe zee!

  • 02 April 2010 - 23:09

    Ria:

    Leuke en mooie foto's. Genieten dus!!!! Ik kijk uit naar de volgende.

    Veel groetjes,
    xxxxx

  • 03 April 2010 - 09:36

    Illy:

    i loveeeee the pict's jullie zien er stralend uit!!het doet jullie goed dat zie ik B)..enjoy kiddys lovee ya(L)

  • 05 April 2010 - 16:34

    Michiel:

    Heyy Nicole en Kirsten

    Ik hoorde van Chantal dat jullie een site bijhouden over jullie avonturen daar.
    Dus even gekeken of ik mezelf jaloers kon maken, nou dat is gelukt hoor :P

    Maar ik ga jullie niet lastig vallen met nutteloos gezwets :D

    Veel plezier nog daar,

    groeten Michiel

  • 06 April 2010 - 11:21

    Chantal:

    Gave foto's, jullie zien er goed gebruind uit. en wij hier maar werken... Ik lees altijd jullie verhalen en dacht na de kritische noot (haha) ik zal maar snel reageren. Aan mannen is er daar geen gebrek zo te zien. Veel plezier nog daar en ik lees het allemaal wel. Oja, niet zo gevaarlijk doen op n surfplank. We willen jullie wel heel terug. Groetjes...

  • 11 April 2010 - 11:58

    Wim S :

    13 berichtjes is niet goed(ongeluksgetal)dus hier het 14é dan maar.
    Jullie zijn nu aan het zeilen en niet bereikbaar dus als je terug bent snel een nieuwe update met zeilfoto's de mooie verhalen van wat er nog meer is gebeurd daar in het zuiden.
    Ik zie hiernaast nog 74 dagen tot de terugreis maar dat willen jullie niet horen denk ik dus snel vergeten en doorgaan met deze lange vakantie.
    heel veel plezier samen en blijf ervan genieten zolange het nog kan(74 dagen dus) Pa S.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Kirsten en Nicole

Actief sinds 01 Feb. 2010
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 28062

Voorgaande reizen:

03 Februari 2010 - 24 Juni 2010

onze grote reis

Landen bezocht: