Ons eerste weekje - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Kirsten en Nicole - WaarBenJij.nu Ons eerste weekje - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Kirsten en Nicole - WaarBenJij.nu

Ons eerste weekje

Door: Kirsten en Nicole

Blijf op de hoogte en volg Kirsten en Nicole

09 Februari 2010 | Australië, Melbourne

Hey lieve mensen!

Eindelijk dan ons eerste verhaaltje vanuit het (vanaf gisteren ;) ) zo zonnige australie!
De enige keer dat we op internet zijn geweest waren we zo moe van de reis dat we echt alleen maar naar ons bedje verlangde dus vandaar dat het even wat langer heeft geduurd!
Eenmaal aangekomen in sydney zijn we naar ons hostel gebracht. Hier eerst gedoucht want erg fris voelde we ons niet. De reis was goed gegaan maar oh oh oh wat duurde het lang. De vlucht naar londen was in een wip voorbij want toen konden we allebei lekker slapen. Maar naar singapore en vervolgens sydney... breek me de bek niet open.. van slapen was echt geen sprake. Gelukkig konden we dvds kijken maar ook dat was na twee of drie films wel een beetje klaar.
Het spel tetris ook drie keer uitgespeeld en toen waren we het echt beu. Maar goed het was voor een goed doel! Want eenmaal aangekomen hebben we het tot nu toe erg leuk gehad.
In sydney hebben we helaas nog niet zo heel veel gezien omdat het vrijwel de hele tijd regende. Op het vliegveld hebben we onze reisgenootjes ontmoet. De eerste dagen hebben we veel met z'n zevenen gedaan. Wat erg gezellig was. De avond van aankomst hebben we wat bij een thai gegeten en wat non alcoholische bier genuttigd ;) jammie. Hierna zijn we op zoek gegaan naar een kroeg om wat echte biertjes te drinken en elkaar wat beter te leren kennen. Uiteindelijk om half zes naar ons bedje gegaan!
De volgende dag hadden we onze bijeenkomst bij worknholiday waar we uitleg kregen over alle leuke dingen die we hier kunnen gaan doen. Meteen leken die vijf maandjes erg kort!
Hierna even een middagdutje gedaan en 's avonds met z'n allen gegeten. De sfeer in het hostel was erg goed en we hebben al wat leuke mensen leren kennen! Zondag zijn we naar de harbour bridge en het opera house geweest. Helaas was het wat bewolkt dus de foto's hiervan zetten we bij ons volgende bezoek aan sydney op onze site.. we willen jullie graag jaloers houden ;)
Zondagavond zijn we met de nachttrein naar melbourne vertrokken. Onze lieve reis/ hostel genootjes zijn ons uit komen zwaaien dus dat was meteen ons eerste afscheid. Hier in melbourne is het weer vele malen beter gelukkig! Maandag kwamen we al vroeg aan en omdat slapen ook in de trein niet echt lukte hebben we vooral lekker van het weer genoten en rustig aan gedaan. Toevallig kwamen we meteen een vriendinnetje van kirsten tegen hier in het hostel! 's avonds lekker wijntjes gedronken op het dakterras. Echt het reisgevoel doordat een van onze nieuwe ' vrienden ' een artistieke fransman liedjes speelde op zijn gitaar!
Vandaag zijn we naar een strandje geweest en hebben we wat door de stad gelopen. Morgen gaan we de great ocean road doen voor drie dagen. Hierna komen we terug in melbourne waar we zowieso tot maandagochtend zullen blijven. Vanaf dan gaan we weer verder!

Hopelijk lukt het de volgende keer foto's erop te zetten want nu is de tijd helaas al op!

Voor Thomas: We sliepen in een hostel wat railway hostel heet! Heel leuk want we sliepen in treinwaggons en we keken uit op het spoor. Dus hiervan heb ik wat foto's voor je gemaakt!

Veel liefs Kirsten en Nicole

  • 09 Februari 2010 - 10:35

    Inge:

    Hey!!

    Leuk hoor, jullie verhaal. (tsja.. die reis lijkt me ook erg lang, maar je weet waar je het voor doet) Nu volop genieten!! Ben benieuwd naar de volgende verhalen.

    Liefs

  • 09 Februari 2010 - 10:44

    Jolien:

    Hey!
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en het naar jullie zin hebben. Zo te horen ontmoeten jullie in ieder geval genoeg nieuwe mensen. Veel plezier met de drie daagse reis!
    Liefs van Jolien

  • 09 Februari 2010 - 10:48

    Stanley:

    Hallo Dames,

    Ik heb het al in de gaten, het wordt een lekker relaxte vakantie voor jullie, voor zover als ik het van Nicole's vader begreep is het voor jullie geen werkvakantie, alleen puur genieten en gelijk hebben jullie, werken moeten jullie straks nog lang genoeg, we hadden hier in Nederland ook al meegekregen dat het in Australie erg veel regende en dat er veel overstromingen waren. Ik hoop dat het jullie reis niet verstoord en dat jullie er geen hinder van hebben, geniet er maar van.
    Groetjes
    Stanley.

  • 09 Februari 2010 - 11:05

    Noor:

    Fijn om te lezen dat jullie je vermaken!! en benieuwd naar de foto's! Geniet van jullie great ocean road, klink wel vet ;)
    Kus!

  • 09 Februari 2010 - 11:12

    Suzan:

    Heeej Nicole en Kirsten,

    Ten eerste: fijn dat jullie na een zo te horen erg lange reis, goed zijn aangekomen!!
    En nu het zonnetje ook nog is gaan schijnen en jullie genoeg ideeën hebben over alle leuke dingen die jullie kunnen gaan doen... wordt die reis van jullie vast heel mooi! Geniet ervan...
    En ik ben erg benieuwd naar de foto's natuurlijk :-)

    Liefs,
    Suzan

  • 09 Februari 2010 - 11:34

    Kelly:

    Hey Ladies!!

    Wat hebben jullie al veel ondernomen! :D Super man, ik ben jaloers!Ik wil inderdaad erg graag al foto's zien hoor van jullie bezigheden (ook al is dat Tetris.. ;))

    Nou dames hoor snel weer van jullie hoop ik!

    Liefs X Kelly

  • 09 Februari 2010 - 12:21

    Ieke:

    Hey Lieve Meiden,

    Wat goed om te lezen dat jullie het nu al leuk hebben. Ik kan bijna niet wachten om meer te lezen.. Ben benieuwdddd... Houd ons zkr op de hoogte, echt super leuk!

    Kirstje... Ik denk aan je! Tot snel mijn lieverdjuh..

  • 09 Februari 2010 - 12:32

    Moniek:

    Hej beide!!
    Tof toch een site ;) Ik ben benieeeuwd naar die jaloers makende foto's en de rest van jullie aankomende avonturen!Heel veel plezier de komende dagen!Tof dat alles goed gaat!
    Liefs

  • 09 Februari 2010 - 13:04

    Ma Nicole:

    Hallo dametjes,
    Eindelijk een berichtje voor de mensen die nog steeds niets van jullie hadden gehoord.Het is toch fijn om dze verhalen te lezen. Kunnen we een klein beetje met jullie mee genieten van alle avonturen die jullie meemaken. De great ocean road schijnt heel erg leuk te zijn volgens je zus(van Nicole) en ook Rose vertelde me dat het leuk was, dus laat straks weer maar weten wat jullie ervan vonden.Goede reis en goed uitkijken. Dan horen we ook weer wel wat de volgende plannen zijn. Maar we bellen je natuurlijk he Nicole.
    Liefs van ons (Pa en Ma en Roebie)

  • 09 Februari 2010 - 13:33

    Inge:

    Heej km en nicole,

    jippie nu kan ik jullie volgen op deze site :) ben heel benieuwd naar de foto's van great ocean road.. dat moet echt super gaf zijn :) geniet ervan en voorzichtig rijden aan de andere kant he ;)

    xx inge

  • 09 Februari 2010 - 13:55

    Inge Vp:

    Hallo!
    Ik begon me al af te vragen waar de beloofde reisverslagjes bleven... Fijn om te horen dat jullie het daar al helemaal naar je zin hebben. En don't worry ík ben al jaloers als ik hoor dat de zon schijnt, heb ik echt geen foto's voor nodig!!!
    xxx inge

  • 09 Februari 2010 - 15:02

    Len:

    Hee chickies,
    Superleuk klinkt het allemaal! Gaat echt helemaal goed komen :) Geniet ervan!! Ben helemaal niet jaloers.. ;)Kijk uit naar de fotos!
    xxx

  • 09 Februari 2010 - 17:58

    Henrieke:

    Heey Kirs ( en Nicole:))

    Mooi dat alles goed gegaan is! Lang vliegen hé!? Vond 10 uur naar Curacao al lang.. Ik ben heel benieuwd naar de foto's en de verdere verhalen! Hier gaat alles goed, lekker weer, leuke stage etc!
    Heel veel plezier toegewenst, het gaat vast een geweldige tijd worden!! Geniet ervan samen!

    Liefs

  • 09 Februari 2010 - 21:20

    Ina En Jan:

    Dag meisjes,

    Wat fijn om te lezen en al gehoord te hebben dat jullie het zo goed naar je zin hebben.
    dat kan ook bijna niet anders met dergelijke ingredienten.
    Wij willen graag mee kijken op jullie trip dus foto's zijn welkom .
    Kus en heel veel liefs,
    Jan en Ina

  • 09 Februari 2010 - 22:16

    Gerard En Maja:

    Hoi meiden het klinkt allemaal erg gezellig.Ook wij zijn zeer benieuwd naar foto's

  • 10 Februari 2010 - 12:41

    Ils:

    heej klinkt al super! en dat is nog maar het begin...ik ben jaloers! zonder foto's alleen al;) ik ga maar weer es aan t werk. haha kusjees

  • 10 Februari 2010 - 13:26

    Stephan:

    Hoi Kirsten en Nicole,
    Jullie zijn daar alweer, wat gaat de tijd snel!! ik zal de verhalen volgens;) veel plezier daar en genietse!!

    groetjes, steef

  • 10 Februari 2010 - 13:34

    Van Thomas:

    dank je dat je wat foto's voor mij hebt gemaakt. morgen is het donderdag dan moet ik naar het ziekenhuis voor buisjes, en vrijdag zal ik wel vertellen hoe het is gegaan.

    gr thomas

  • 11 Februari 2010 - 19:27

    Ria:

    Hallo Kirst en Nicole,

    Geweldig dat jullie het zo goed naar de zin hebben. Geniet van alles en iedereen zou ik zeggen.
    Maak het goed verder.
    Ik zal jullie heel goed volgen via de site.
    Tot later, veel groetjes en liefs van Ria

  • 15 Februari 2010 - 19:59

    Maarten:

    Ha dames,

    Klinkt goed allemaal!
    Heel veel plezier daar.

    Spreek je snel weer Kirst!

    Groetjes van mij, Marieke en Jari

  • 16 Februari 2010 - 21:39

    Koen:

    Lekker bezig chickies:)! Ik zou zeggen neem lekker veel holiday en weinig work de komende 5 maanden xx uit een bewolkt en saai rotterdam..

  • 17 Februari 2010 - 11:42

    Sjoerd:

    Dag dames,

    Het is erg leuk om jullie verhaal te lezen. het maakt mij wel een beetje jaloers hoor!

    Heel veel plezier en reisgenot geweest!

    x Sjoerd

  • 19 Februari 2010 - 13:55

    Anita:

    Hoi Nicole en Kirsten,

    Ik lees je verslag tijdens het werk:)
    veel plezier en liefs van je collega
    Hier gaat t z'n gangetje

    Groetjes,
    anita

  • 28 Februari 2010 - 12:39

    Lia En Fran:

    h.
    Dikke kus van ons, enne voorzichtig daar he.
    Fran en Lia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Kirsten en Nicole

Actief sinds 01 Feb. 2010
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 28068

Voorgaande reizen:

03 Februari 2010 - 24 Juni 2010

onze grote reis

Landen bezocht: