Melbourne en omgeving - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Kirsten en Nicole - WaarBenJij.nu Melbourne en omgeving - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Kirsten en Nicole - WaarBenJij.nu

Melbourne en omgeving

Door: Kirsten en Nicole

Blijf op de hoogte en volg Kirsten en Nicole

22 Februari 2010 | Australië, Melbourne

Daar zijn we weer!! weer een nieuw verhaal vol avonturen vanuit het geweldige Australie.
Laten we beginnen met de Great Ocean Road. Woensdagochtend vroeg op gestaan, de trip begon al om 7 uur, pff. Helaas hadden we onszelf in de basement van t hostel opgesloten omdat we geen kaartje meer hadden voor de deur en omdat het zooo vroeg was, was deze nog afgesloten. Maar gelukkig waren we snel gered. Jullie snappen, geen rustig begin van de dag.
Eenmaal iedereen opgehaald (we waren met zijn tienen) begon de trip echt. De eerste dag begon met wat strandjes waar normaal heeeel veel surfers waren volgens onze geweldige tourguide helaas voor ons vandaag niet! :( Vervolgens zijn we gestopt bij wilde koala's super lief en ze waren echt heeel dichtbij dusss mooie pictures van heele lieve schattige koala's. de rest van de dag nog veel meer strandjes en een mooi rainforest gezien, einde van de dag hebben we eindelijk de apostelen gezien en tja vervolgens nog wat strandjes. Moe kwamen we aan in ons eerste hostel. Vroeg naar bed en vroeg eruit. En toen waren Kirsten en Nicole weer kleine kindjes want we mochten de dieren in een wildpark brood geven, daar liepen we dan met ons emmertje brood naar de kanragoos hertjes. We hebben zelfs een baby koala en mini kanragoo vast mogen houden, Maarten we hebben ook nog foto's waar we een python vast hebben ;)
Toen kwam het zwaarste van onze big trip! De hike door de bergen mennn wat was het zwaar maar zoals jullie ons kennen hebben we dit ook weer overleefd natuurlijk!! Gelukkig hadden we een gezellig bbq s avonds met zijn allen. Iedereen heeft erg genoten van de Goon, onze gidsen alleen iets te erg waardoor ze zo dronken waren dat ze de volgende dag niet echt op tijd waren (zeg maar gerust 1 uur later!!!) Laatste dag niet veel meer gedaan, behalve mooie waterval gezien.
De dagen daarna back in Melbourne een beetje uitgerust en de stad verkend. Maandag een auto gehuurd zodat we de kleine pinguins op philip island konden bekijken. Na 6 bijna doodervaringen heelhuids aangekomen daar. De parade was leuk maar helaas waren er veeeel mensen die niet luisterden waardoor iedereen heen en weer liep voor onze neus! Het hostel was redelijk uhhh jaa rustig, om 10 uur ging iedereen daar slapen dus wij als brave meisjes dat ook maar doen.
De dagen daarna hebben we veel samen gedaan met 2 roommates, was erg gezellig! Lekker naar t strand en bbq op het dak van ons hostel, heeerlijk!
Zaterdag hebben we een baby olifant mogen bewonderen in de Zoo, we hebben een half uur in de rij gestaan maar het was het wachten waard! ;)
Aan al het goede komt het einde, dus ook aan Melbourne, zondagochtend zijn we met de bus richting Syney vertrokken.
Het is nog niet duidelijk hoe lang we hier blijven maar we houden jullie op de hoogte!
Veel liefs Nicole en Kirsten

• 22 Februari 2010 - 07:40

Len:

Tsjaa wat moet ik zeggen, klinkt allemaal super weer, maar had niet anders verwacht ;) Veel plezier in Sydney!Leuk om alles te kunnen lezen wat jullie doen :) En Nicole, krijg ik je telnr nog? ;)
    xxx Len

• 22 Februari 2010 - 08:07

Casper:

20 garden? je moet naar byron bay komen! :D We zijn vandaag naar nimbin geweest! met bbq en watervallen enzo.. aanrader ;) (als je er van houd) x

• 22 Februari 2010 - 08:13

Inge:

Hoi Km en Nicole,

OOH koala's !! die lijken me zo lieffff... Veel plezier in Sydney :)

kus Inge

• 22 Februari 2010 - 08:45

Stanley:

Ik kan niets anders zeggen dan Gaaaf, maar het wordt nu wel tijd voor wat foto's hoor, ik kan me heel goed inleven in jullie verhaal maar een paar foto's zouden ook welkom zijn, wij in het rustige Roosendaal willen ook de Koala's, Kangaroos, pythons etc zien, jullie zitten er boven op, maar wij moeten moeite doen om ze te zien.
    Verder wind ik het hartstikke mooi dat jullie dit allemaal kunnen doen, veel plezier verder en groetjes, Stan

• 22 Februari 2010 - 09:18

Inge De Zus:

Gelukkig heb ik jullie pas nog even in 'real life' in global gossip gezien anders zou ik ook gaan zeuren om foto's ;) 1 tip, upload ze op facebook, gaat heel snel, je kan de link dan hierop plaatsen en je hebt ze meteen soort van opgeslagen just in case je de camera kwijtraakt! Ik wacht vol spanning af!! Enjoy!!

• 22 Februari 2010 - 10:52

Noor:

Ohhhh ik wil ook naar Aussi!! Jullie maken het samen wel zo te lezen!! Geniet ervan en schiet op met de fotooooooo's ;)
    Dikke kus voor jullie!

• 22 Februari 2010 - 11:05

Inge Meijering :

Wat een prachtig verhaal. Leuk joh, koala's, lijkt me echt geweldig om die in het echt te zien!! Geniet ze daar, zo te lezen lukt dat prima! Veel plezier in Sydney.

Liefs

• 22 Februari 2010 - 11:23

Richard:

Dames,
    Het lijkt wel een grote dierentuin daar, met penguins en olifanten en alles. Volgens mij vermaken jullie je prima daar, veel plezier in Sydney, en waar blijven de fotooss??? X

• 22 Februari 2010 - 11:30

Inge Vp:

Wow, dat klinkt als een avandtuur met heel heel heel veel dieren. Niks mis met af en toe weer even terug gaan naar je kinder tijd!
    foto;s foto;s foto;s !!! ;)

• 23 Februari 2010 - 19:08

Wim:

Leuk verhaal weer om te lezen en vroeg opstaan blijft een probleem voor jullie. Hoop dat die bijna dood ervaringen overdreven zijn, en anders kijk een beetje uit a.u.b..
    Verder vermaken jullie je wel en wij wensen jullie nog veel mooie maanden toe en geniet ervan samen.
    We bellen nog wel.
    xxx Pa en Ma S.

• 23 Februari 2010 - 22:42

Maarten Marieke Jari:

Hey meissies,

Wat klinkt dat allemaal goed zeg! Wat hebben wij dan een saai leventje haha. Nee grapje, maar ik zou zeker koalabeertjes willen zien, die zijn zoooow schattig! En die python was die groot? Vast groter dan die 2 uit de kluiten gewassen regenwormen hier haha ;-)
    Nou blijf genieten van elke dag en hou ons op de hoogte.

Liefs

• 24 Februari 2010 - 12:47

Kelly:

Wat zijn jullie toch een dierenliefhebbers met al jullie baby dieren ;) Ik hoop dat jullie snel foto's plaatsen :D Dan kan ik die babydiertjes bewonderen. :P

Have fun daar dames, maar zie dat het weer meezit!! Ik ben jaloers, ook al heb ik zelf net nog een weekje heerlijk weer gehad :)Hier is het verrot..

Spreek jullie!

Liefs X

• 24 Februari 2010 - 19:15

Suus:

Hey Kirsten en Nicole,
    Zo te horen vermaken jullie je prima! Die dieren in Australie hebben maar geluk met jullie! Enne... wat betreft die python... eerst zien dan geloven! Waar blijven die beloofde foto's?!
    Liefs Suus + Mart
    P.S. Die bijna doodervaringen zullen vast wel een klein beetje overdreven zijn Nicole kennende :-) !?!

• 24 Februari 2010 - 20:30

Ria:

Nou nou dames, de lol, de mooie dingen druipen van het papier. Ik zou zo even mee willen kijken in jullie omgeving. Maar ja kan niet.
    Hard werken hier!!!

Fijn om te lezen dat jullie genieten van alles.
    Have fun en tot de volgende reactie.

Veel groetjes xxxxx van Ria

• 25 Februari 2010 - 20:14

Jan:

Mooi mooi leuk ,leuk ....
    maar hoe gaat het surfen????
    Het is zo moeilijk !!!!! )
    Nou ja dat vind ik ,
    een keer geprobeert op de Maas met zo n zeiltje .
    Maas bijna leeg gedronken.
    Dus doe je best en have fun.
    kus
    pa

• 25 Februari 2010 - 20:21

Inge De Zus Again:

Btw wat heb ik veel naamgenoten op jullie site zeg!

• 25 Februari 2010 - 21:08

Maja:

ja,ja het is echt afzien hoor ik wel
    groetjes Maja

• 25 Februari 2010 - 22:24

Hoi Nicole E Kirsten:

echt een moi reisverslag ik zal het morgen aan Thomas vertellen waar jullie zitten. mss ook de wereldbol erbij halen zodat hij een beetje weet waar het is. ik vind het nog steeds kei goed van je nicole dat je het hebt gedaan.
    ik hoor voor jullie nog meer avonturen en veel mooi weer.

gr mieke en thomas

• 26 Februari 2010 - 15:33

Michiel En Patrice:

hey zoals beloofd zijn we jou aan het volgen!
    super leuk zoals het er daar uitziet. We zijn jaloers. Bij ons is het alleen maar koud en nat.
    Het laatste nieuws is dat Michiel weg is als je terug komt. Hij is ons hardstikke beu en zoekt een ander plekje, op de Tempellaan ( hij gaat ons missen hahah!!)
    groetjes en nog veel plezier!

• 03 Maart 2010 - 11:30

Moniek:

Super leuk om eindelijk ;) de foto's te zien! En zo te zien een vette ride :D! Heel veel plezier in Sydney en ik kijk uit naar het volgende verhaal! Have fun! x