FOTO'S - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kirsten en Nicole - WaarBenJij.nu FOTO'S - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kirsten en Nicole - WaarBenJij.nu

FOTO'S

Door: Kirsten en Nicole

Blijf op de hoogte en volg Kirsten en Nicole

26 Februari 2010 | Australië, Sydney

Eindelijk!!!
De lang verwachte foto's staan voor jullie op onze site!
Geniet ervan
Liefs Nicole en Kirsten

• 26 Februari 2010 - 07:17

Koen Brands:

Nice!! Ziet er leuk uit daar en ook nog eens lekker weer. Veel plezier nog.

• 26 Februari 2010 - 07:20

Inge:

Heej KM en nicole,

leuke foto's hoor... maar wat een grote spin!!! ieuw... veel plezier op surfcamp :D

xx inge

• 26 Februari 2010 - 07:33

Stanley:

Zo, dat zijn mooie foto's, en nu kun je ook wel zien dat jullie het echt naar je zin hebben.
    Mooie foto's ook van die Koala, das toch wel even anders als een knuffel he?
    Het is trouwens geen kleine Python die jullie om je nek hadden, vonden jullie dat niet eng?
    Veel plezier verder.
    Groeten uit Roosendaal

• 26 Februari 2010 - 07:35

Wim S:

Ben ik niet de eerste maar wel snel hé met deze reactie.
    Mooie foto's, julie genieten er wel van zo te zien.
    oké ik mail of bel je nog wel
    xx pa S

• 26 Februari 2010 - 07:55

Inge De Zus:

Jooo wat leuk eindelijk fotos. Ben ook erg blij dat jullie zoveel dezelfde dingen doen als wij hebben gedaan dan kunnen we daar later samen van genieten ;) Sis ik ga je mail weer lezen! X

• 26 Februari 2010 - 07:57

Ina:

Dag meisjes,
    Dit ziet er prachtig uit.ben inmiddels te laat voor mijn eerste afspraak door jullie prachtige fotorapportage.
    Kirst zondag bellen met de webcam?Geniet maar vooral beleef alle ervaringen zelfs de moeilijke situaties dikke kus

• 26 Februari 2010 - 08:17

Inge Vp:

Heerlijk man die foto's. Voelde me net alsof ik ook een beetje op vakantie was. En wat zien jullie er goed uit, helemaal ontspannen en genietend! Super!

• 26 Februari 2010 - 08:53

Hallo dames,
    Helemaal happy down under, geweldig he reizen het sraalt van jullie gezichten af. stoer die grote dikke python om je nek.ik ben nieuwsgierig naar jullie verdere avonturen. xx corrie ps nog een fototip als je in fel tegenlicht fotografeerd is het soms goed om de flitser te gebruiken. doei

• 26 Februari 2010 - 08:55

Corrie:

nog even iets jullie foto`s zijn wel een opfleurmoment inhet nu lekkere grijze nederland

• 26 Februari 2010 - 11:12

Kelly:

Wow!! :D Ziet er heel mooi uit man!!!

Nicole wat poepig steeds jouw beentje op die foto's hihiii

Xje

• 26 Februari 2010 - 11:51

Noor:

Oooohhh wat leuk dat jullie ons spel al zo intensief gebruiken!! :-) Erg leuk om te zien! En wat lief met al die diertjes, ik denk dat jullie serieus na moeten gaan denken over het switchen van baan! En die spin, lopen die daar zo op de muur rond, dat meen je toch zeker niet?!
    Echt mooie foto's van de natuur enzo en zo te zien hebben jullie al veel mensen leren kennen, gezellig! Nou geniet er nog lekker van chikkies!
    Dikke kus!!

• 26 Februari 2010 - 16:10

Suus:

Wat een sjieke foto's zeg :-)!! Krijg nu nog meer zin in de zomer....
    Ook stoer dat jullie die python vast durven te houden!
    Veel plezier met surfen aankomende week!
    Liefs Suus

• 26 Februari 2010 - 17:49

Inge Meijering:

Wat een leuke foto's!! Echt schattig die koala's.

liefs

• 26 Februari 2010 - 19:36

Matthijs:

lieve kirsten ik mis je best wel.leuke foto`s hebben jullie gemaakt.fijn dat het zo lekker warm is. ee n dikke kus van matthijs

• 26 Februari 2010 - 19:57

Inge Zus:

hahahahahaha nicole ik dacht wat bedoelt kelly toch met je been,maar check even de fotos!! op elke foto heb je je ene been hetzelfde!!!

• 27 Februari 2010 - 13:43

Rose De Bree:

Mooie foto's girls en een heerlijke reisverslag.
    Geniet ervan.
    Groetjes voor down under,
    Rose

• 28 Februari 2010 - 13:37

Ria:

Hallo,

Zo zeg mooie en leuke foto''s, ik was al benieuwd. Het spettert er weeer af. Die slang zeg!!! Zal vanavond je nog een mailtje sturen Kirstie.

Veel groetjes en liefs van Ria

• 03 Maart 2010 - 08:43

Theo En Nicky:

Hoi Kirsten en Nicole,
    Leuk om jullie verslagen te lezen en foto's te zien! Wij vonden Sydney een geweldige, sfeervolle stad en hebben daar heel goede herinneringen aan. Lekker blijven genieten want de tijd gaat snel when you are having fun!
    Groetjes, Theo & Nicky

• 03 Maart 2010 - 12:31

Cora En Annika:

hey Kirsten,

Wat super leuk dat je naar Australie bent gegaan zeg!! Je/jullie verslagjes zijn erg leuk en de foto's zien er, zeker voor Cora, erg aantrekkelijk uit. (heb je nog belangrijke tips!! van Australie? Cora wil ze graag weten voor haar trip ;))

Veel plezier nog! en we volgen je verhaaltjes!

Groetjes
    Cora en Annika

• 04 Maart 2010 - 11:26

Ellen:

hee meiden,

Ik heb jullie verhalen even bijgelezen en jullie foto's bekeken.. wauw wat ziet het er gaaf uit!! Zo te lezen vermaken jullie je goed! Vooral zo doorgaan zou ik zeggen! heel veel plezier..
    liefs el

• 07 Maart 2010 - 17:56

Jan:

zo en nu het verslag van het het surfen.
    we hopen dat je er snel tijd voor hebt

• 07 Maart 2010 - 18:05

Oma Bijl:

lieve kirsten
    Bedankt voor de mooie kaart.
    Ik mis je toch wel.
    Ik tel elke morgen na hoe laat het bij jullie is als ik wakker wordt. De fotos zijn erg mooie.
    Het is wel eng om zo n grooe slang om je nek te hebben.
    groetjes
    oma
    P.S.
    Ik heb zelf op de verzend knop gedrukt.

• 07 Maart 2010 - 22:04

hallo board girls,
    Kunnen jullie al recht op de plank blijven?
    Stein en Matthijs zijn wel trots op jullie stoere avonturen.Ver weg maar het eerste tel en de kaart voor zijn verjaardag waren van jou!!heeft hij ook aan zijn vriendjes verteld.Gezellig druk weekend gehad met alle festiviteiten, morgen wer werken en misschien sneeuw!!!!!! knuffel van ons allemaal

• 12 Maart 2010 - 19:37

Wim S:

hat wordt eentonig deze site, wanneer komt er weer een verhaaltje of zo. B.v. van de vervolg reis of het surfen of van de meeuwen aanval enz.
    Dan weten we weer hoe het daar gaat en evt. een paar foto's zijn ook welkom hoor dus nu maar snel aan die computer, zo druk kunnen jullie niet zijn (denk ik) ander een fijne tijd samen en denk maar niet aan al die anderen in het nog steeds koude Nederland.
    veel plezier samen.
    wim S vanuit Berlijn